19148_266149901017_1604333_n

1 Comment

  1. De fapt, pt distante medii (pana-n 4-500km mai la vest unde-s autratoszi), as zice ca un TGV sau chiar si drumul cu masina e mai rentabil decat avionul.Bucuresti-ul are un noroc chior ca are aeroportul Baneasa practic in oras (acum au mutat tot pe Otopeni), dar si Otopeni e la 10-15km distanta. In alte parti aeroportul e la 50+ km distanta, deci pierzi destul de mult timp cu transferul. Mai adaugi cele 2 ore de checkin si timpul de asteptare pt bagaje iar trenul, de multe ori nu ai conexiune directa, uneori trebuie sa schimbi chiar de 2 ori, merg doar odata/ora, etc Ex:1) Luxembourg Paris ~350kmmasina: cam 3h 30m pana la periferie/un P+R/metrou si probabil inca o ora pana in centru sau 30m transport comun.tren: TER: 4h, TGV 2h 20m + 30-60m transport comun (la TGV biletul minim e undeva pe la 35E cand au promotii).avion: cam 45m zbor + 60-90m transport comun + 2h checkin/asteptat bagajeDin calcule pt 3+ persoane drumul cu masina e cel mai eficient.Cardurile alea Frequent Flyer nu-s prea grozave, ala de M&M de ex nu-l poti folosi decat pt biletul TAU, asa ca fiecare pasager trebuie sa vina cu propriul card. Iar ca sa cumperi ceva mai serios trebuie sa aduni multe multe mile, la 2-3000 mile un zbor european dus intors Ex: ceva ce te-ar costa 50-60E este echivalat cam la 15000 mile. Asa ca, trebuie sa zbori foarte foarte des ca sa ajungi sa-ti cumperi un bilet de avion cu punctele acumulate (.

Leave a Comment